Vrsar 21 juli - 4 aug 201

Brenda 4 Berichten 1343 Karma
Brenda plaatste dit 08 januari 2018

Hoi

Net de vakantie geboekt naar Vrsar met 2 kids van 15 en 10 van 21 juli t/m 4 aug. We hebben er superveel zin in!
Ben benieuwd wie er nog meer gaat en heeft iemand ervaring met de busreis erheen? Zelf rijden vond ik toch ècht net te ver... smiley wink

Groetjes Brenda

0
Mirjam 4 Berichten 1341 Karma
Mirjam plaatste dit 11 januari 2018

Hoi Brenda.. 

Ik heb ook intresse in deze reis maar dan vanaf 11 augustus, dan heb ik pas vakantie ..

ik ben ook benieuwd wie nog meer gaat of intresse heeft? 

Groetjes Mirjam ( ik heb 1 zoon van 8) 

0
Fanny 6 Berichten 1347 Karma
Fanny plaatste dit 16 januari 2018

hoi Brenda,

Maaike en ik (Fanny) gaan ook naar Kroatie Vrsar, vanaf 21 juli een week.

groetjes Fanny

0
Brenda plaatste dit 16 januari 2018

Hoi Fanny

Ik hoorde al zoiets, superleuk om jullie weer te zien! :-)

Groetjes Brenda

0
Thirza 6 Berichten 1349 Karma
Thirza plaatste dit 29 januari 2018

hoi Brenda,

jij was ook in Kamperland vorig jaar toch? wij hebben volgens mij met z;n 3en gegeten aan het strand, op een avond, maar ik ben zo slecht in namen, sorry, sorry. Hoe heten jouw kinderen ook al weer?

Wij willen ook naar Kroatië, en ook met de bus. Ik weet alleen de periode nog niet, maar we willen wel 2 weken. En misschien een combi met die andere camping daar. Ik vind het wel gek dat er geen recenties op staan over die camping, of heb ik iets gemist? Zou leuk zijn als er meer bekenden komen, gezellig.

groetjes Thirza

0
Petra 18 Berichten 1363 Karma
Petra plaatste dit 09 februari 2018

Hoi Net de vakantie geboekt naar Vrsar met 2 kids van 15 en 10 van 21 juli t/m 4 aug. We hebben er superveel zin in! Ben benieuwd wie er nog meer gaat en heeft iemand ervaring met de busreis erheen? Zelf rijden vond ik toch ècht net te ver...  Groetjes Brenda

Hoi Brenda,

Ik zit er aan te denken om 28 juli te gaan voor 1 week t/m 4 aug. Maar zat ook naar Fazana te kijken , is iets verder ?

Iemand ervaringen met Fazana ?

Groetjes

Petra en heb 1 dochter van 12 jaar

0
Brenda plaatste dit 10 maart 2018

Hoi Thirza

Leuk dat je overweegt om naar Kroatië te gaan. Zou leuk zijn als we elkaar weer tegenkomen 😊

Mijn kinderen heten Esmée en Tim en die van jou ook alweer? 😅

Groetjes

0
Sander 1 Berichten 1338 Karma
Sander plaatste dit 31 mei 2018

hoi,

net geboekt voor 28 juli t/m 4 augustus met 2 kids van 13 en 11, eerste keer alleenstaande ouderreis, ben benieuwd.

Groetjes Sander

0
Edwin 1 Berichten 1338 Karma
Edwin plaatste dit 07 juli 2018

Hallo allen

Mijn dochter van 7 en ik gaan van 28 juli twee weken naar Vrsar. 
We hebben er zin in. Is voor ons de eerste keer alleenouderreis.

Edwin

0
Remco 1 Berichten 1338 Karma
Remco plaatste dit 11 juli 2018

Net de boeking bevestigd gekregen voor een weekje Vrsar 21 juli. Ik kom samen met mijn zoon Wierd van 16. Wordt vast een gezellige week!!

Remco

0