Viareggio 7 - 14 juli 2018

Marly 4 Berichten 1341 Karma
Marly plaatste dit 13 februari 2018

Hallo, 

In de week van 7 tot 14 juli 2018 ga ik met mijn zoontje naar de eenoudercamping in Viareggio. Leek me leuk om hier alvast kennis te maken met reisgenoten :)

Groetjes Marly

0
Mieke 7 Berichten 1352 Karma
Mieke plaatste dit 05 maart 2018

Hoi Marly,

Wij zijn er die week ook! Wij zijn met z’n drietjes, mijn zoon Daan van 10, dochter Nova van 8 en ikzelf.

Hoe reizen jullie?

groetjes, Mieke

0
Joke 1 Berichten 1340 Karma
Joke plaatste dit 10 april 2018

Met mijn dochter van 9 zijn wij in Viareggio van 4 t/m 11 augustus. Hoop dat er dan meer kinderen van haar leeftijd zijn....
Wij gaan er met de bus heen, wel een lange rit maar ik bedenk maar zo: 'zodra ik in de bus stap begint mijn vakantie' en 'ik hoef in ieder geval niet zelf te rijden' hoe heerlijk is dat...

We hebben er reuze veel zin in.

Groet Joke

1
Marly plaatste dit 10 mei 2018

Hoi Mieke,

Wat leuk, volgens mij zag ik jullie namen staan bij het inloggen. Mijn zoontje is nog wat jonger, 2 jaar (bijna 3 tegen die tijd). Wij vliegen op Florence. En hoe gaan jullie?

Groetjes Marly

0
Mieke plaatste dit 10 mei 2018

Wij vliegen ook, via cirkel. Geen idee nog vanaf waar.

Nova is gek op jongere kindjes! Wellicht leuk elkaar vooraf te treffen?

groetjes,

mieke 

0
Marly plaatste dit 11 mei 2018

Oh dat lukte mij toen niet om via hun een vlucht bij te boeken, dus heb zelf een opgezocht. Wel zo snel dat vliegen :) 

Klinkt gezellig, wij wonen in de buurt van Apeldoorn. Waar komen jullie vandaan?

groetjes Marly

0
Mieke plaatste dit 13 mei 2018

Wij vliegen vanaf Amsterdam naar Pisa.

Wij wonen in de buurt van Eindhoven maar geen probleem voor mij om een stukje te rijden.

fijne Moederdag! 

Groetjes, Mieke 

1
Marly plaatste dit 26 mei 2018

Ik probeer je wel te zoeken op fb ofzo, dan kletsen we daar even verder. Ik krijg hier geen meldingen als er een reactie is geplaatst. Vandaar late reactie☺️

Tot gauw! Gr. Marly

0