Soulac sur mer v.a 6 aug 2019

Karin 7 Berichten 1348 Karma
Karin plaatste dit 28 juni 2019

Wie gaat er ook naar Soulac sur mer? va. 6 aug?

En heeft iemand ervaring met de veerboot? 

Ik ben van plan om te gaan samen met mijn twee jongens van 15 en dan 11.

Groetjes Karin 

0
Janinka 2 Berichten 1339 Karma
Janinka plaatste dit 03 juli 2019

Hoi Karin,

Ik heb ook geboekt voor 6 augustus. Ik ga samen met mijn zoon van 9.

Ik was ook van plan om met de auto op de veerboot te gaan. Totaal geen ervaring mee. 

Zelf zat ik er over te denken om een dag eerder te vertrekken en ergens (voor)bij Parijs te overnachten. Lijkt me net wat relaxter dan alles in 1 keer rijden.

Ik weet natuurlijk niet wat jou planning is, maar lijkt het je fijn om samen op te rijden of ergens te ontmoeten onderweg? Ik kom zelf uit Arnhem.

Groetjes, Janinka

0
Evelien 2 Berichten 1339 Karma
Evelien plaatste dit 16 juli 2019

Hoi Karin en Janinka

Stoer dat jullie het alleen gaan rijden. Ik heb besloten met het vliegtuig te gaan.

Ik kom later dan jullie aan, ik ga van 10-17 augustus.

Tot dan,

Evelien

Laatst bewerkt: 16 juli 2019

0
Karen 4 Berichten 1341 Karma
Karen plaatste dit 18 juli 2019

Hoi,

heb net geboekt voor 17-24/8.

Ik verneem het graag wat jullie bevindingen waren met de veerboot.

groetjes,

Karen

0
Frans 2 Berichten 1339 Karma
Frans plaatste dit 21 juli 2019

Hallo, ik ga dan ook met mijn drie dochters van 8, 10 en 11.

Wij overnachten onderweg iets ten zuiden van Parijs.

Natuurlijk nemen we de veerboot!

Tot over twee weken dan dames!  Frans

Laatst bewerkt: 21 juli 2019

0
Frans 2 Berichten 1339 Karma
Frans plaatste dit 22 juli 2019

Hoi Karin, Ik heb ook geboekt voor 6 augustus. Ik ga samen met mijn zoon van 9. Ik was ook van plan om met de auto op de veerboot te gaan. Totaal geen ervaring mee.  Zelf zat ik er over te denken om een dag eerder te vertrekken en ergens (voor)bij Parijs te overnachten. Lijkt me net wat relaxter dan alles in 1 keer rijden. Ik weet natuurlijk niet wat jou planning is, maar lijkt het je fijn om samen op te rijden of ergens te ontmoeten onderweg? Ik kom zelf uit Arnhem. Groetjes, Janinka

Janinka, als je liever niet "alleen" naar Soulac rijdt, kunnen we evt. samen rijden. We vertrekken maandagmorgen. Wij wonen bij Eindhoven en dat ligt redelijk op jouw route vanuit Arnhem. Wij overnachten in Saint-Michel-sur-Orge, net ten zuiden van Parijs.

0
Karin plaatste dit 23 juli 2019

Wat leuk om iedereens reacties te lezen.

Ik heb het een beetje druk gehad om te reageren maar hier nog even een reactie van mij.

Janinka, ik zit er ook over te denken om iig de heenreis in 2 keer te rijden, terug rijd ik in 1 keer.

Ik denk er over om de 1e dag de meeste kilometers te maken. En dan te overnachten bij Poitiers. 

Maar ik moet nog een hotel boeken.

We zouden evt. nog contact op kunnen nemen dat we elkaar bij een bepaalde parkeerplaats zien oid?

Maar ik weet niet of dat realiseer baar is. 

Ik vind het juist knap Evelien dat je met het vliegtuig gaat, dat wilde ik eerst ook, maar dat vond ik dan nog een hele uitzoekerij. 

En je hebt dan daar geen vervoer. dat vond ik dan weer een nadeel. 

Frans, tot over 2 weken.

Van een bekende heb ik gehoord dat het goed te doen is met die veerboot, Karen, wel een behoorlijke oversteek nog. 

Ik heb er iig zin in. 

Groetjes Karin 

0
Adrianus 1 Berichten 1338 Karma
Adrianus plaatste dit 29 juli 2019

Hallo allemaal,

Ik ben van 06 augustus tot en met 20 augustus op Soulac-plage. Drie kinderen, J13, M10, J7.

Vertrek vanuit Zeist. Zelf denk ik er aan om rond Blois te overnachten, dat is wat minder diep in Frankrijk dan Poitiers, maar dan heb je er toch al bijna 700 km opzitten. Heb een hotel met zwembad gevonden dat niet te duur is. Moet nog wel boeken.

Janinka, weet jij al wat jij gaat doen ?

Groet,

Ad.

0
Karin plaatste dit 29 juli 2019

Hallo Allemaal,

Ik vertrek maandag en heb nog een overnachting geboekt in Tours, niet meer Poitiers. 

kheb er zin in! 

Groetjes Karin 

0
Anneke 1 Berichten 1338 Karma
Anneke plaatste dit 30 juli 2019

Hallo allemaal.

Yess Ik heb zojuist geboekt naar Soulac plage . Ik en mijn twee zoons van 7 en 12 zullen daar zijn van 13 t/m 20 aug.  Ik ga zelf rijden. Weet iemand een leuk overnachtingsadres voor onderweg. Ik wil de eerste dag iets over de helft te rijden.  En wie gaat er ook in die periode?.  Groetjes Anneke

0