Ik heb geboekt, Soulac sur mer, 4-08 t/m 18-08. We gaan met de bus, ik en mijn 2 zonen van 11 en 15. Wie gaat er nog meer in deze periode? En ook met de bus?
Had wel leuk geweest. Wij, dochter van 15 en zoon 13, gaan van 7 t/m 21 juli met de bus naar soulac.
Wat leuk Thirza! mijn kinderen zijn 11 en 13. Ik kijk ernaar uit en ben benieuwd wie nog meer naar deze vakantie gaan!
Hoi,
mijn dochter van 16, mijn zoontje van 10 en ik gaan 27-7 t/m 11-8 eerste keer en we hebben er zin in!
Ik heb nog niets geboekt maar kan vanaf 4 augustus op vakantie met mijn 15 jaarige dochter.
Hallo allemaal,
ik ben van 11 t/m 18 augustus in Soulac, samen met mijn dochter van 14 en mijn zoon van 16. Wij gaan niet met de bus. Tot dan!
Alexandra
wat leuk al die tieners. Gaat vast heel gezellig worden. Ik zie er ook naar uit. Ben ook zeer benieuwd naar de busreis.
Thirza
Wat leuk om te lezen. Ik ga met de auto (3-8) en ga de reis verdelen over 2 dagen. Onderweg wil ik ergens overnachten. Iemand nog een idee?
Laatst bewerkt: 07 juni 2018
Vul je e-mailadres in en je ontvangt van ons een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten. Let op: deze link is uit veiligheidsoverwegingen slechts twee uur geldig.