Met de ūüöĆ naar Sirmione op 20 augustus 2018

Jolien 3 Berichten 1342 Karma
Jolien plaatste dit 11 februari 2018

Hallo,

Mijn naam is Jolien en ga met mijn dochter Jill, op 20 augustus 2018 met de bus naar Sirmione. Zijn er nog meer mensen die deze reis geboekt hebben? En vinden jullie het leuk om al kennis te maken? Ik weet dat het nog een tijdje duurt, maar zou het leuk vinden om al mensen te ontmoeten. 

Groetjes Jolien

1
Robert 3 Berichten 1340 Karma
Robert plaatste dit 07 mei 2018

Hoi Jolien, ik heb zojuist geboekt voor dezelde periode om samen met mijn dochter deze reis voor het eerst te maken. Wij gaan met de auto.

Ik moet nog even wachten op bevestiging (zal morgen waarschijnlijk wel komen) maar we kijken er enorm naar uit. Mijn dochter is 7 (en een 1/2 smiley grin)

Als alles bevestigd is lijkt het me zeker leuk om voor die tijd al kennis te maken. Hoe oud is jouw dochter?

Groetjes, Robert

0
Jolien 3 Berichten 1342 Karma
Jolien plaatste dit 13 juli 2018

Hoi Robert,

Wat leuk dat jullie ook gaan. Mijn dochter is dan bijna 11 jaar. Wij zijn al eens eerder met eenoudergezinnen mee gegaan. Dit was wel in Nederland.  Dus de eerste keer in het  buitenland dit jaar. Wij komen uit Alkmaar.  En jullie?  Ik had al eerder een bericht gestuurd  maar deze is dus niet aan gekomen.  Wij hebben er iniedergeval ook heel  veel zin in. 

Groetjes Jolien

0
Robert 3 Berichten 1340 Karma
Robert plaatste dit 30 juli 2018

Hoi Jolien, lijkt me hartstikke gezellig! Wij komen uit Amsterdam. Afspreken vooraf gaat helaas niet meer want mijn dochter heeft nu vakantie met haar moeder. Wij hebben er enorm veel zin in! Hoop dat er veel kinderen bij komen nog. Ik ken het Gardameer bijzonder goed en is mij altijd geweldig bevallen. Voor mij (ons) nu de eerste keer met een een-ouder reis. Ben heel erg benieuwd! Maar we maken er samen wel wat van lijkt me.

Groetjes, Robert

0