Polleur 4 tm 18 aug 2018

Margo 1 Berichten 1338 Karma
Margo plaatste dit 22 juni 2018

Hi,

ik ben benieuwd wie er nog meer tussen 4 en 18 aug op Polleur staan. Ik ga iig met mijn 2 kids: een dochter van 10 en een zoon van 8.

groet, Margo

PS ook zo in verwarring gebracht door berichten uit andere jaren? 😉

0
Tanja 6 Berichten 1345 Karma
Tanja plaatste dit 10 juli 2018

Hoi Margo!

Ik heb net geboekt voor de week van 4 aug. Ik kom met mijn dochter van 11. We kijken er naar uit! Hopen op mooi weer.

groetjes, Tanja

0
Elianne 4 Berichten 1341 Karma
Elianne plaatste dit 18 juli 2018
Hoi,
Ik heb geboekt voor 4 tm 11 augustus, samen met mijn zoontje van 12 jaar. Zoals we gewend zijn weer een mobile home. Wie heeft daar nog meer voor gekozen? Het gaat vast en zeker superleuk worden! Sowieso hopen wij natuurlijk ook op mooi weer, zoals het nu hier is!
Groetjes,
Elianne

Laatst bewerkt: 18 juli 2018

0
Bob 2 Berichten 1339 Karma
Bob plaatste dit 22 juli 2018

Hi, ik ben benieuwd wie er nog meer tussen 4 en 18 aug op Polleur staan. Ik ga iig met mijn 2 kids: een dochter van 10 en een zoon van 8. groet, Margo PS ook zo in verwarring gebracht door berichten uit andere jaren? 😉

Hi, Ik heb zojuist ook een vakantie geboekt op de Polleur van 11 tot 18 augustus met mij  zonen van 7 en 10.

Heb gekozen voor een bungalowtent, omdat ik niet wist of die mobile home huisjes op het centrale veldje stonden. Weet jij dat toevallig? Ik ben wel benieuwd! Ff buiten de comfort zone, maar dat zal wel goed komen! Gr Bob

0
Tanja 6 Berichten 1345 Karma
Tanja plaatste dit 24 juli 2018

Ik heb die vraag over de mobile homes eerder gesteld aan Cirkel. Deze staan helaas niet op het veldje, maar zo dichtbij mogelijk schreven ze terug.

0
Elianne plaatste dit 24 juli 2018

Jammer zeg Tanja! Had ik ook moeten vragen! Maar ja,  het is geen probleem. Als stacaravans dichtbij veld staan is het ook goed hoor...... 😃

0
Elianne plaatste dit 31 juli 2018

Helaas is onze vakantie door een fout van Cirkel verplaatst  van 4-11 augustus naar 11-18 augustus 2018.  Ook hebben wij een caravan toegewezen gekregen die een stukje verder van het cirkelveld staat. Daar ben ik beiden niet blij mee. Maar na veel gebel is het uiteindelijk wel goed opgelost. Mijn zoontje (12) en ik gaan dus diegenen die geboekt hebben van 4-11 aug. alsnog niet ontmoeten. Daarom wens ik julie bij deze een superleuke vakantie! Voor degenen die we ontmoeten in de week van 11-18 augustus: wij hebben nog nooit een eenoudervakantie gedaan. Maar ik weet zeker dat het heel erg gezellig en leuk zal zijn! We hebben er echt zin in!smiley lol

Tot dan en groetjes,

Elianne

0
Joanne 3 Berichten 1342 Karma
Joanne plaatste dit 01 augustus 2018

Tot de 11e augustus Elianne (en Margo)!

Ik ga met mijn 11-jarige zoon ook voor het eerst in deze vorm vakantie vieren smiley coolsmiley grin.

Fingers crossed dat het mooie weer gewoon blijft aanhoude!

Groetjes Joanne en Twan

0