Polleur 29 juli - 5 augustus

Bram 1 Berichten 1340 Karma
Bram plaatste dit 18 juni 2017

Samen met mijn zoontje Ilya van 7 (sinds vandaag) heb ik (man, 43 jr) een weekje geboekt, voor het eerst bij Cirkel.
Verleden jaar al bij Estivant gedaan bij het Eiland van Maurik. Goed bevallen, maar iets te veel op een kluit.

Dus deze keer achteraf veldje geboekt. Kijken hoe het dit jaar uitpakt! Iemand enig idee wanneer je boeking wordt bevestigd, en dus m.a.w. of er ook voldoende aanmeldingen gaan zijn voor deze week?

Groetjes uit Maastricht

Laatst bewerkt: 18 juni 2017

1
Jo-Else 4 Berichten 1343 Karma
Jo-Else plaatste dit 19 juni 2017

Hallo Bram,

ik toevallig ook vandaag geboekt voor dezelfde week...en doorgekregen dat het normale veld bijna volgeboekt is. Dus zal zeker doorgaan lijkt me. Ik heb per mail de bevestiging ontvangen dus dat ging snel bij mij!

op het forum had ik ook al andere berichten voor deze week gezien

tot over een paar weken, groet

Jo-Else

1
Annita 3 Berichten 1342 Karma
Annita plaatste dit 03 juli 2017

Hallo allemaal, 

Voor ons de tweede keer bij Cirkel geboekt. Afgelopen jaar een wintersport gehad wat erg goed bevallen was. Ik ben samen met mijn zoontje Timo van 8 jaar oud en mijn dochtertje Iris van bijna 1. Wij hebben er enorm veel zin in! Tot over een paar weken!

groetjes Annita

1
Esther 2 Berichten 1339 Karma
Esther plaatste dit 03 juli 2017

Hoi medevakantiegangers!

Ik heb net ook een weekje geboekt van 22 juli tot 5 aug. Voor ons de eerste keer met Cirkel (wel al een goede ervaring met Estivant)

We hebben net als Bram een tent op t aangrenzende veld omdat het grote veld helemaal volgeboekt is.

We komen met z'n vieren: Rens (11), Iris en Lise (9) en ik (39). We wonen in Eindhoven. 

We verheugen er ons al enorm op! Nu maar hopen op mooi weer. We gaan eerst al een weekje naar een andere camping in de Ardennen (la Roche)  en komen vanuit daar naar Polleur. Ik heb veel zin om er een gezellige week van te maken

Tot over n paar weekjes smiley grin groetjes Esther

0