Vakantie kamperland 22aug tot 29aug

Alice 2 Berichten 1339 Karma
Alice plaatste dit 06 juli 2020

Zijn er mensen die deze datum ook naar kamperland gaan, ik ga voor het eerst met mijn zoon van 12 en 8

0
Esther 1 Berichten 1338 Karma
Esther plaatste dit 07 augustus 2020

Hoi Alice, Ik ga ook de 22e voor het eerst hierheen met mijn zoons van 9 en bijna 12. Heb er veel zin en wordt vast een zeker erg gezellig.

0
Alice 2 Berichten 1339 Karma
Alice plaatste dit 20 augustus 2020

Hoi Esther, gezellig en leuk ook dat de jongens dezelfde leeftijd hebben, wij hebben er ook erg veel zin in

0
Sandra 1 Berichten 1338 Karma
Sandra plaatste dit 26 juni 2021

Hallo,

Ik ga ook samen met mijn dochter van 14 en mijn zoon van 11. Hij wordt in deze vakantieweek 12smiley money.  Dus mijn zoon heeft in ieder geval leeftijdsgenoten, nu nog hopen dat mijn dochter iemand gaat treffen. 

0
Ingrid 4 Berichten 1341 Karma
Ingrid plaatste dit 27 juli 2021

Hallo Sandra,

Ik had een nieuwe blog aangemaakt, omdat ik dacht dat deze nog van 2020 was, maar jouw reactie is wel van 2021.

Wat leuk dat je zoon op vakantie jarig is! Hopelijk krijgt hij een leuk feestje daar!

Ik ga samen met mijn dochter (12) naar De Schotsman. Ben nog nooit eerder op een eenoudervakantie geweest, dus ben wel een beetje benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Mijn dochter is nooit zo'n echt camping meisje geweest, dus ik hoop maar dat ook zij aansluiting kan vinden bij de andere kinderen. Na de stilte van corona, hoop ik dat iedereen het gewoon heel leuk kan hebben.

0