Kamperland 22 juli - 5 augustus '17

Mirjam 2 Berichten 1347 Karma
Mirjam plaatste dit 04 maart 2017

Hallo,

Wie gaat er ook naar Zeeland deze zomer? Ik ga met mijn 2 kinderen (12 en 10) naar kamperland voor 2 weken. Dit wordt de eerste keer met een een ouder vakantie. Ik ben benieuwd! 

4
Sandra 3 Berichten 1346 Karma
Sandra plaatste dit 16 maart 2017

Jaaaa ik ook. Net geboekt! Samen met mijn dochter van 11. Wij gaan ook vd 1ste keer. Kamperland is niet zo ver weg bij onze woonplaats maar....we zijn toch echt weg dan. 

2
Janine 1 Berichten 1346 Karma
Janine plaatste dit 23 maart 2017

Hallo, wij gaan ook! Ik kom met mijn zoon van 13 en twee dochters van 8. Ben al vaker weg geweest met Cirkel, en tot nu toe altijd goed bevallen! Nu maar hopen op mooi weer, duimen jullie mee?

4
Richard 7 Berichten 1346 Karma
Richard plaatste dit 29 maart 2017

Hoi!

Ik ga een week van 29 juli - 5 augustus met mijn 2 zoons van 7 en 5. Erg veel zin in!

Vorig jaar ook via Cirkel op vakantie geweest, toen naar Dierenbos in Vinkel, en dat is erg goed bevallen!

Hopen op mooi weer en een boel gezelligheid... Tot dan!

1
Renee 2 Berichten 1341 Karma
Renee plaatste dit 19 april 2017

Jaaa, Ik dacht -laten we het eens in Nederland proberen. Ik ga van 22 - 29 juli samen met mijn dochter van 14 en 2 zonen van 12 en 9. Wij hopen ook op mooi weer en veel gezelligheid.

1
Hanneke 1 Berichten 1340 Karma
Hanneke plaatste dit 21 mei 2017

Hallo allemaal,

Ik ben Hanneke en heb zojuist een vakantie geboekt naar Zeeland.... maar ben nu zo aan het twijfelen of dit wel wat voor mij en mijn dochter is... 1e keer als alleenstaande ouder op vakantie is natuurlijk doodeng, maar wil wel heel graag op vakantie gaan. Zodoende leek me zo op vakantie gaan wel erg fijn... alleen, maar toch niet helemaal alleen. Maar wat ik erg mis via Cirkel vakanties, is dat je kunt inzien wie er ook op vakantie gaan in dezelfde periode en belangrijker.... kinderen in dezelfde leeftijdscategorie als mijn dochtertje van 6. Ik vind het namelijk erg belangrijk dat zij vriendjes en/of vriendinnetjes heeft tijdens onze vakantie, want: als je kind een fijne vakantie heeft, dan heb je dat als ouder ook.

Dus wie gaat er ook naar deze camping van 15 juli tot en met 22 juli? Ik zelf en 41 jaar met een dochter van 6.

Ik wens iedereen alvast een super gezellige vakantie toe! Groetjes Hanneke

1
Sandra 3 Berichten 1346 Karma
Sandra plaatste dit 30 mei 2017

Hoi Hanneke,

Je kan wel zien wie er diezelfde periode gaan hoor. Even je vakantielounge checken. Dan kun je de namen en leeftijden van de mensen zien. Tot dan, wij (Docher Robin van 11 en ik ) komen ook smiley coolsmiley cool

Laatst bewerkt: 30 mei 2017

1
Shirley 2 Berichten 1339 Karma
Shirley plaatste dit 01 juni 2017

Hoi allemaal,

ik kom met mijn dochter van 7 van 15 tm 29 juli. Lijkt me hartstikke gezellig, omdat we allemaal in hetzelfde "schuitje" zitten. Vorig jaar ben ik naar de Roompot geweest maar  dan zit je ' s avonds ook maar alleen als je kind in bed ligt. Daarom voor mij ook de 1e keer met deze organisatie op aanraden van een kennis, ben heel benieuwd. Hopelijk hebben we mooi weer. Tot dan!!

groetjes Shirley

Laatst bewerkt: 01 juni 2017

0
Mariska 1 Berichten 1340 Karma
Mariska plaatste dit 05 juni 2017

Hallo,

Ik ga met mijn dochters van 9 en 11 vanaf 22 juli een weekje! Vorig jaar voor het eerst gedaan bij een andere organisatie in Friesland en dat is goed bevallen. Nu duimen voor mooi weer! Tot dan

Groet,

Mariska

1
Harma 11 Berichten 1352 Karma
Harma plaatste dit 29 juni 2017

Voor iedereen die voor het eerst gaat, vorig jaar was mijn eerste keer. Dat was in kamperland. Ik had mij als vers alleenstaande ouder geen fijnere vakantie voor de kinderen en mezelf kunnen wensen. Zo fijn dat we afgelopen pinksteren een lang weekend naar Julianadorp zijn gegaan , ook dat was boven verwachting. Over enkele weken vertrekken we naar Kroatie.

Ik wens ieder veel vakantie plezier.

2