Elba 21 juli tot en met 28 juli 2018

Petra 2 Berichten 1339 Karma
Petra plaatste dit 25 mei 2018

21 juli tot en met 28 juli ga ik op vakantie met mijn twee kinderen.

Een dochter van 18 en een zoon van 16 jaar.  

Ik zie dat er genoeg leeftijdsgenoten zijn voor mijn zoon om evt mee op te trekken.

Het aantal leeftijdsgenoten voor mijn dochter valt een beetje tegen (logisch want velen

willen op die leeftijd niet meer mee met hun moeder of vader).

Misschien leest iemand, met een dochter van 17/18 jaar, dit bericht die misschien nog twijfelt

om een vakantie op Elba te boeken omdat er niet zo veel meiden van die leeftijd zijn, er zijn nog 

enkele tenten beschikbaar :-) 

Vorig jaar ook met Cirkel Vakanties op Elba geweest. Is zeer goed bevallen, vandaar dat we dit

jaar weer gaan.  

Laatst bewerkt: 25 mei 2018

0
Germa 3 Berichten 1344 Karma
Germa plaatste dit 06 juni 2018

Hi Petra!  Fijn hoor, dat jouw kinderen qua leeftijd bij die van mij in de buurt zitten. Minou is 15 en Bibi wordt in oktober 18 jaar. Wij stappen in Eindhoven op de bus (stervens duur zie ik nu pas, voor ons 3tjes)  Elba leek me ook fantastisch, lekker sportief en waterig.  Ben bang dat 1 weekje eigenlijk te kort issmiley mr green

Geniet van de voorpret, we zien jullie daar (of in de bus al)

1
Harry 2 Berichten 1339 Karma
Harry plaatste dit 09 juni 2018

Ha leuk Germa dat je ook op Elba je vakantie gaat doorbrengen. Ik kom een paar dagen eerder aan op de dinsdag met Guy en Sem.

Maar eerst een weekje Gardameer om af te sluiten op Elba!

Harry

0
Germa plaatste dit 18 juni 2018

Hey Harry!  Leuk joh en een prachtige bestemming, lijkt me!   Zet de vino maar klaarsmiley lol

0
Petra 2 Berichten 1339 Karma
Petra plaatste dit 04 juli 2018

Hoi Germa,

Goed om te lezen dat je een dochter van bijna 18 jaar hebt die nog met je mee op vakantie wil. 

Hopelijk dat onze dochters het goed met elkaar kunnen vinden. Het buitenleven en water verbind smiley lol

Ook wij stappen in Eindhoven op.

Reis is inderdaad duur, maar gelukkig hoeven we er dan niet zelf naar toe te rijden en begint onze vakantie zodra we in de bus zitten. 

Een week is inderdaad te kort. We hadden vorig jaar op Elba nog best een aantal dagen langer willen blijven. Helaas was ik te laat met het boeken van een reis naar Elba met vertrek op dinsdag. Dit is sinds dit jaar een nieuwe optie van Cirklel. Heb je toch een paar dagen extra. Wie weet volgend jaar. 

Tot over ruim twee weken in Eindhoven 

Groetjes, Petra

Laatst bewerkt: 04 juli 2018

0
Germa plaatste dit 06 juli 2018

Tof, Petra, dat we jullie in de bus al zien.  Maken we meteen een mooie start, Gezellig! 

1