Ackersate 17 tot 24 juli

Dorette 4 Berichten 1341 Karma
Dorette plaatste dit 01 juni 2021

Hoi,

Wie gaan er nog meer mee naar Ackersate in de week van 17 juli?

Mijn naam is Dorette, moeder van twee kinderen Levi (8jr), Anouk (6jr) Voor mij de tweede keer dat ik met Cirkel op eenoudervakantie ga :-)

Ik ben erg benieuwd naar jullie! 

0
Myra 4 Berichten 1341 Karma
Myra plaatste dit 04 juni 2021

Hoi Dorette,

Wij (Myra, Fenna 9 jr, Nikki 6jr) gaan ook naar Ackersate in de week van 17 juli. Voor mij de 1e keer dat ik op eenoudervakantie ga. 

We hebben er nu al zin in! 😃

0
Dorette plaatste dit 04 juni 2021

Hey Myra!

Super leuk dat jullie ook mee gaan. Jouw kinderen hebben bijna dezelfde leeftijd als die van mij. Leuk!

Wat zijn je verwachtingen van een eenoudervakantie?

0
Ilse 1 Berichten 1338 Karma
Ilse plaatste dit 07 juni 2021

Hoi hoi,

In die week ga ik ook met mijn twee jongens. Wij zijn Ilse, Noah 11 jaar en Niek 6 jaar (twee jongens).

Kijk uit naar een heerlijke hopelijk zonnige week. Dat de kinderen zich vermaken met de andere kids en dan ik daardoor ook smiley wink.

Groetjes Ilse

0
Myra 4 Berichten 1341 Karma
Myra plaatste dit 10 juni 2021

Leuk dat jullie er ook zijn Ilse. 

Ik heb niet echt verwachtingen eigenlijk Dorette, ik kijk vooral uit naar lekker weer, niets hoeven en kids die zich vermaken. Heyzelfde als Ilse dus eigenlijk. En het is altijd leuk nieuwe mensen en mensen met een soortgelijke situatie als mij te leren kennen!

0
Dorette plaatste dit 26 juni 2021

Klinkt goed Ilse een vakantie met super weer en genieten! Met Cirkel entertainment komt dat vast goed.

Wij kijken er ook ontzettend naar uit. Mijn dochter is 16 juli jarig dus nog een soort van feestje op vakantie! 

0
Dorette plaatste dit 08 juli 2021

Zijn de Kids bij jullie ook al aan het aftellen voor de vakantie? Spannend of het weer een beetje goed blijft. Wij hebben zo'n zin in de vakantie :-) 

0