Kamperland De Schotsman 31-7 tot 14-8

Pamela 6 Berichten 1343 Karma
Pamela plaatste dit 10 mei 2021

Hai,

Wie gaan er de eerste 2 weken van augustus ook naar Zeeland?

Wij gaan voor het eerst mee (Kai 10 jaar en Esmée 7 jaar) en zijn dan ook hartstikke benieuwd naar hoe het zal zijn en wat we kunnen verwachten! We hopen op mooi weer maar hebben al gezien dat er in de omgeving ook genoeg te beleven valt en vinden juist de combi van toeristje spelen met zon, zee, strand erg fijn.

Zowel vakantie vieren in eigen land als kamperen zijn nieuw voor ons dus we kunnen niet wachten tot het zo ver is!

Het lijkt me leuk om te horen wie er mee gaan en wat jullie ervaringen zijn.

Groetjes Pamela (en Kai en Esmée)

0
Kim 3 Berichten 1342 Karma
Kim plaatste dit 29 mei 2021

Hoi Pamela, 

wij zijn al vaker met Estivant in Nederland op vakantie geweest.

Ik vond het altijd heel erg gezellig, voor mij en mijn zoon Thomas (11).

Dit jaar dus voor het eerst met Cirkel, omdat ik de Schotsman en Zeeland erg leuk vind

en ik kan voor het eerst mijn eigen caravan meenemen.

Wij zijn er ook vanaf 31.07. maar blijven maar een week. 

Groetjes,

Kim

1
Pamela plaatste dit 31 mei 2021

Hoi Pamela,  wij zijn al vaker met Estivant in Nederland op vakantie geweest. Ik vond het altijd heel erg gezellig, voor mij en mijn zoon Thomas (11). Dit jaar dus voor het eerst met Cirkel, omdat ik de Schotsman en Zeeland erg leuk vind en ik kan voor het eerst mijn eigen caravan meenemen. Wij zijn er ook vanaf 31.07. maar blijven maar een week.  Groetjes, Kim

Hoi Kim,

Wat leuk dat jullie er vaker geweest zijn en enthousiast waren.  In ieder geval alvast een leeftijdsgenootje voor Kai!

De kinderen hebben het er regelmatig over en zijn natuurlijk erg benieuwd wie er allemaal zijn.  

Moeten jullie ver rijden? Wij komen uit Zoetermeer dus ongeveer 1,5 uur van hier tot Kamperland.

Groetjes Pamela

0
Kim 3 Berichten 1342 Karma
Kim plaatste dit 02 juni 2021

Hoi,

wij komen uit Maarssen, dus ongeveer net zo ver reizen als jullie. 

Het leuke van de Schotsman is, dat het direct bij het Veerse Meer ligt,

maar ook heel dichtbij het strand. En wat ik ook fijn vind is dat er een zwembad is.

Thomas gaat dan vaak ook even zonder mij zwemmen, wat in zee of bij het meer niet 

van mij mag. 

De avonden met de andere ouders zijn ook super gezellig en de kinderen kunnen gewoon 

gaan slapen als jij nog aan het borrelen bent. 

We gaan er een leuke week/weken van maken.

Groetjes,

Kim 

0
Pamela plaatste dit 03 juni 2021

Hai,

Ja die combi van het Veerse Meer en het strand sprak ons ook erg aan. Het strand is wel net te ver om te lopen lijkt me, is het een beetje te doen daar qua parkeren of stroomt dat heel snel vol bij lekker weer?

Als ik alles zo lees is er genoeg te doen, ik hoop dat ik de kids ook af en toe mee van de camping af krijg om Zeeland een beetje te ontdekken smiley

We gaan er zeker wat gezelligs van maken!

Groetjes Pamela

0
Bram 1 Berichten 1338 Karma
Bram plaatste dit 05 juni 2021

Hey....

Wij hebben ook een weekje geboekt van 7-8 tot 14-8

Fenne 12. Silven 9. Vajén 7.... 

Onze eerste keer schotsman hebben er super veel zin in en hopen op heerlijk weer...😎☀️

0
Pamela plaatste dit 06 juni 2021

Gezellig Bram,

Waar komen jullie vandaan?

Zijn jullie vaker met Cirkel mee geweest of is dat ook de eerste keer?

Mijn Kids worden in ieder geval al blij van leeftijdsgenootjes :-) 

Groetjes Pamela 

0
Hanneke 1 Berichten 1338 Karma
Hanneke plaatste dit 06 juni 2021

Hallo allemaal,

Wij gaan ook lekker naar Zeeland, in de week van 7 augustus. Wordt vast heerlijk weer, in Zeeland schijnt toch altijd de zonsmiley cool? De week ervoor zitten we met Estivant in de Ardennen! Dit wordt voor mij ook de eerste keer met Cirkel, vond de camping aantrekkelijk aan het meer, en met een zwembad met glijbanen. Met Estvant zijn we inmiddels 3x weggeweest, naar Italie en vorig jaar Drenthe. Voor mijn jongens maakt de bestemming niet zoveel uit, als het maar Estivant is, dan zijn ze blij. En in dit geval dus Cirkel maar ik verwacht een zelfde concept. Mijn 3 jongens zijn 7 (Hidde), 9 (Jip) en 11 jaar (Mats). We wonen in Haarlem. 

Groetjes Hanneke

0
Pamela plaatste dit 10 juni 2021

Hallo allemaal, Wij gaan ook lekker naar Zeeland, in de week van 7 augustus. Wordt vast heerlijk weer, in Zeeland schijnt toch altijd de zon? De week ervoor zitten we met Estivant in de Ardennen! Dit wordt voor mij ook de eerste keer met Cirkel, vond de camping aantrekkelijk aan het meer, en met een zwembad met glijbanen. Met Estvant zijn we inmiddels 3x weggeweest, naar Italie en vorig jaar Drenthe. Voor mijn jongens maakt de bestemming niet zoveel uit, als het maar Estivant is, dan zijn ze blij. En in dit geval dus Cirkel maar ik verwacht een zelfde concept. Mijn 3 jongens zijn 7 (Hidde), 9 (Jip) en 11 jaar (Mats). We wonen in Haarlem.  Groetjes Hanneke

Gezellig Hanneke!

Goed te lezen dat je enthousiast bent over deze vakanties, we hebben er zin in en de kids tellen de weken af tot het zo ver is!

Als het zulk weer wordt als nu kan het niet mis gaan smiley

Groetjes Pamela

0
Diane 1 Berichten 1338 Karma
Diane plaatste dit 10 juni 2021

Hallo allemaal,

Wij gaan dit jaar voor het eerst een éénoudervakantie vieren, 31/7 t/m 7/8 (de Schotsman). De jongens zijn dan net 10 en 13 geworden. Spannend zo'n eerste keer maar ik heb er wel erg veel zin in! Wij wonen in Nootdorp/Den Haag. 

Groeten, Diane 

0